Jump to content

EFLC fungerar inte...


morvor
 Share

Recommended Posts

Tja!

Beställde GTA IV och EFLC från Webhallen (det är alltså köpt), de kom förra veckan. Men nu har ett problem uppstått :teehee:

När jag spelade häromdan så fastnade spelet ett tag, sen stängdes det ner. Det hände ett antal gånger, då letade jag efter en patch, hittade en. Installerade den självklart. Men nu när spelet fastnar så får jag istället bluescreen.

Det konstiga är att jag kunde spela i ca. 1 vecka, sen började det fucka upp sig.

Jag har inte testat GTA IV (än), så jag vet inte om felet finns där.

Vad ska jag göra? installera om kanske? men jag vill inte förlora mina saves, vart hittar man dom? har letat men inte funnnit...

tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja!

Beställde GTA IV och EFLC från Webhallen (det är alltså köpt), de kom förra veckan. Men nu har ett problem uppstått :)

När jag spelade häromdan så fastnade spelet ett tag, sen stängdes det ner. Det hände ett antal gånger, då letade jag efter en patch, hittade en. Installerade den självklart. Men nu när spelet fastnar så får jag istället bluescreen.

Det konstiga är att jag kunde spela i ca. 1 vecka, sen började det fucka upp sig.

Jag har inte testat GTA IV (än), så jag vet inte om felet finns där.

Vad ska jag göra? installera om kanske? men jag vill inte förlora mina saves, vart hittar man dom? har letat men inte funnnit...

tack.

Du kör på PC va? Isåfall hittar du dina savegames under Application Data, beroende på om du har XP, Vista eller Win7, i Vista och Win7 ligger de i Application Data\Local\Rockstar.

Någon lösning på ditt problem har jag inte, annat än att installera om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kör på PC va? Isåfall hittar du dina savegames under Application Data, beroende på om du har XP, Vista eller Win7, i Vista och Win7 ligger de i Application Data\Local\Rockstar.

Någon lösning på ditt problem har jag inte, annat än att installera om?

Yes, pc. Och jag kör på Vista.

Kommer det fungera om jag sparar mina save filer och sen lägger in dom igen när jag installerat om spelet? Eller kommer det skita sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...