Tweak Skrivet 31 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jag funderar på att fara till Manchester och kolla fotboll, skriva ett resereportage och berätta om engelsk fotboll i allmänhet. Lär väl knappast dra in något högt betyg men galet roligt! Klart du kan, verkar ju vara ett superbt projektarbete! Kör hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jag funderar på att fara till Manchester och kolla fotboll, skriva ett resereportage och berätta om engelsk fotboll i allmänhet. Lär väl knappast dra in något högt betyg men galet roligt! Det gör en av mina 91-kompisar just nu. Han och hans polare var i London och såg Arsenal i höstas, nu skriver han om det och jämför en sådan resa med en mer traditionell semesterresa osv osv. Så det är ingen dum idé, speciellt inte det där med att berätta om engelsk fotboll och sådant, låter riktigt bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts