SilentViper Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Vet inte om detta är rätt sida att ställa frågan på men i give it a try. Det är så jag har ju bankomat kort från Swedbank som jag har haft ca 2 år nu och jag fick även internet uppgifter till min internetbank till Swedbank. Men nu efter ett år så har vi flyttat och morsan eller jag vet inte vart mina papper har tagit vägen för min internetbank. Kan man gå till banken då och begära nya? För jag har inte en sån där internetbank dosa fick bara endast papper och sånt. Men vad krävs det att ta med såfall till banken för att få nya papper? Samt går det att gå till alla Swedbank som finns i Västerås eller måste jag gå till den banken där jag skaffade mitt Leg och kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Vet inte om detta är rätt sida att ställa frågan på men i give it a try. Det är så jag har ju bankomat kort från Swedbank som jag har haft ca 2 år nu och jag fick även internet uppgifter till min internetbank till Swedbank. Men nu efter ett år så har vi flyttat och morsan eller jag vet inte vart mina papper har tagit vägen för min internetbank. Kan man gå till banken då och begära nya? För jag har inte en sån där internetbank dosa fick bara endast papper och sånt. Men vad krävs det att ta med såfall till banken för att få nya papper? Samt går det att gå till alla Swedbank som finns i Västerås eller måste jag gå till den banken där jag skaffade mitt Leg och kort? Räcker nog med att du går in till närmaste kontor med giltigt id. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Räcker nog med att du går in till närmaste kontor med giltigt id. Jag har ju mitt Leg så det borde funka och jag har inte vart inloggad på internet banken sen jag fick papperna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Det borde vara att bara knalla in med ID, gjorde jag när jag råka spärra mitt kort, dom hade ju alla uppgifter i datorn o så, så det löste sig, lär ju även ditt göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Det borde vara att bara knalla in med ID, gjorde jag när jag råka spärra mitt kort, dom hade ju alla uppgifter i datorn o så, så det löste sig, lär ju även ditt göra. Okej tack ska gö det när jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts