Jump to content
daekol

Svenska bilar i GTA IV?

10 inlägg i denna tråd

Är det någon som i nuläget har några planer på att göra en Volvo V70 till GTA IV? C30 finns ju redan men det är den tråkigaste bilen som Volvo har gjort så den är ju inget att hänga i julgranen.

Jag skulle vara väldigt glad om följande bilar kunde göras till GTA IV:

Volvo V70 (även i polisutförande)

Volvo XC70

Volvo S60/S80

Saab 9-5 Kombi (även i polisutförande)

Saab 9-3 SS (nya modellen, alltså efter deras facelift)

Saab 9-3X

Någon som är duktig och antar sig uppdraget eller kanske redan har gjort det? :P

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Är det någon som i nuläget har några planer på att göra en Volvo V70 till GTA IV? C30 finns ju redan men det är den tråkigaste bilen som Volvo har gjort så den är ju inget att hänga i julgranen.

Jag skulle vara väldigt glad om följande bilar kunde göras till GTA IV:

Volvo V70 (även i polisutförande)

Volvo XC70

Volvo S60/S80

Saab 9-5 Kombi (även i polisutförande)

Saab 9-3 SS (nya modellen, alltså efter deras facelift)

Saab 9-3X

Någon som är duktig och antar sig uppdraget eller kanske redan har gjort det? :P

Kolla på gta3.net (GTA inside)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Kolla på gta3.net (GTA inside)

Jag är där inne dagligen. Men det är ju bara massa tyskar där typ. :P Kommer ju bara upp massa bmw, audi, mercedes osv.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Ja då finns det äntligen en Saab i GTA IV. :) Dock är inte valet det bästa, jag hade ju hellre sett en modell som finns tillgänglig här i Sverige som 9-3 eller 9-5. Men man får vara glad för det man får. Det finns nu en 9-7X till GTA IV. Modellen finns att ladda ned på gtainside.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Fan nån kan ju ta o konvertera min saab 9-5 aero till gta IV tycker jag :D

Eller så gör du det efter att din 740 är klar! :lol: Om orken fortfarande finns kvar då. :angry:

EDIT: Yes då finns det en Volvo 850 turbo -97 till gta IV. :D Även denna laddas ned ifrån gtainside.

Redigerad av daekol

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

För en gång skull har nu en 9-3X kommit som jag ville ha i GTA IV! :o Riktigt snygg modd förutom ett litet misstag av skaparen att halvljuset lyser i helljusreflektorn. Men alla gör misstag. :P Hoppas nu att det snart kommer en V70 och 9-5.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in