Jump to content

Vart kan man köpa smällare?


filipcombat
 Share

Recommended Posts

Finns inga seriösa sidor som säljer till sverige då det är olagligt att importera. Det skulle isf vara om du får får tag på nån privatperson som kan skicka de, det är inte precis riskfritt. (Skicka smällare med vanlig post? farligt. Sen kan tullen komma på dig med)

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag tänker på det :)

Edit:Kan man köpa ra´keter från svea efter nyår??(Jag bor i Linköping)

I så fall vore det nog lika otillåtet att tipsa om det här som att tipsa om vart man kan ladda hem warez.

Det verkar fungera:

Våra butiker saluför fyrverkerier för avhämtning under nyår.

För leverans till privata och företagsevenemang under resterande del av året, maila oss så kontaktar vi er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade några "bangers" en gång, köpt från en italiensk sida som jag inte har någon aning om namnet på. De var lika stora som tigerskott men lät så brutalt mycket mer. Man blev mörkrädd.

Det negativa med dem var att det inte var en klassisk stubin utan nåt sort plån som på en tändsticka som brann och small efter en viss tid, men man hade ju aning om hur säkert dessa var tillverkade och var rädd att de skulle smälla av i handen när som.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade några "bangers" en gång, köpt från en italiensk sida som jag inte har någon aning om namnet på. De var lika stora som tigerskott men lät så brutalt mycket mer. Man blev mörkrädd.

Det negativa med dem var att det inte var en klassisk stubin utan nåt sort plån som på en tändsticka som brann och small efter en viss tid, men man hade ju aning om hur säkert dessa var tillverkade och var rädd att de skulle smälla av i handen när som.

Japp. Gnuggisstubiner. Man kan dra dem mot olika material så tar dem eld. Så det behövs inga tändstickor egentligen.

Brukar vara runt 3 sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...