Jump to content

Kan inte spara mina filer?


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hej!

Har ett sjukt skumt problem. Jag har ett låne Playstation för mitt andra är sönder. Får tillbaka det imorgon. Vill säkerhetskopiera om alla filerna så jag slipper spela om allt. Jag går in på sparad speldata och kopierar filerna. MEN Assassins creed går inte att kopiera. Det tillåts inte står det. Överskumt???

Är det nått lås jag råkat komma till eller kan man inte kopiera det spelet??? Helt sjukt i så fall. Har "bara" spelet 4 timmar på det, men ändå det är störigt att spela om det.

Ni måste hjälpa mig knäcka den här nöten! Vad göra??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VA? Varför inte det`Det är ju helt sjukt. Om ens playstation går itu då????

Jupp, det är idioti.

Om du har två PS3or som båda har firmware 3.15(som släpptes häromdan) så kan du göra såhär:

1. Connect both PS3 (A) and PS3 (:) to the TV. (Please note, do not unplug any cables when the PS3 power is on.) Turn both the current PS3 (A) and new PS3 (:D on and connect them with a LAN cable; Please note, firmware (v3.15) must be installed on both systems.

2. On the XMB of PS3 (A), scroll to the Settings category and select [system Settings] and then [Data Transfer Utility]

3. Follow the instructions on-screen and transfer data

4. After transferring the data, follow the instructions on-screen

5. If content that was downloaded from PlayStation Store was transferred as part of this operation, you must activate PS3 (:) before you can use the data. Log in to the PS3 system as the user who owns the content, and then select (PlayStation Network) > (Account Management) > (System Activation) to activate the system.

Jäkla coolboys... läs HÄR istället!

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för att de troligtvis va lite brådskande ärende som inte ville försvinna bort bland alla poster...

vf en kommentera ngt sånt? den ligger ute redan liksom...

Lägg märke till ^^.

Jag bryr mig egentligen inte om en förklaring, var mer av en tankeställare.

Inget emot dig Vice, jag kom bara å tänka på det.

"den ligger ute redan liksom..."

Så om någon begår mord, så är det lika bra att skippa det, ja menar, offret är ju redan död.

Varför sätta mördaren i fängelse?

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan man inte ta det här i PS3 tråden egentligen? ^^

Det är mycket som Dizzy sa. Tänkte först posta där eller i ACII tråden. Men sen är vi oxå i behov av nya trådar. Bättre att skapa en ny tråd då. =)

Visar sig kanska att andra har likande problem. Då kan man ta det i denna tråd

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg märke till ^^.

Jag bryr mig egentligen inte om en förklaring, var mer av en tankeställare.

Inget emot dig Vice, jag kom bara å tänka på det.

"den ligger ute redan liksom..."

Så om någon begår mord, så är det lika bra att skippa det, ja menar, offret är ju redan död.

Varför sätta mördaren i fängelse?

HAHA! wtf? xD

det va den konstigaste liknelsen jag läst :mf_doof:

om du inte kan förstå varför mördaren ska sättas i fängelse så tror jag du får sätta dig och tänka lite till >_< ahah

Ha de gött pöjks!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA! wtf? xD

det va den konstigaste liknelsen jag läst :mf_doof:

om du inte kan förstå varför mördaren ska sättas i fängelse så tror jag du får sätta dig och tänka lite till :P ahah

Ha de gött pöjks!

Det är precis samma sak, varför ska något som gjort inte ha konsekvenser om det är något fel?

Att det är mord, är för att göra en extrem gräns, så det ska vara lätt att förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...