Jump to content

nytt fusk!!!


Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

om man kör free ride i city small så ska du titta åt höger då ser du 2 träd omringade av en häck buske gå upp på häcken och in så kan du ducka och skjuta förbi passerande maffia/gangster bilar eller snutar (de kan va knepigt att komma över häcken försök många gånger så bör du komma in) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Joo, för när man skuter mafia/Gansterbilarna ser dom dig inte så du kan skuta hur många som helst!! jag fick 200000 Kr  :wacko:

Man kan väl lika gärna ladda ner en trainer?.. ´dåräcker det med att tryckapå en knapp, så får man ett par miljoner. :rolleyes:

Edit

Ursäkta för att det inte är mellanrum där det behövs. Min mellanslagstangent är seg

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
E de nån som har sett att det finns en till pepes resturant? den ligger: när du kör över giouliano bridge från little italy så ligger den åt höger där bron ungefär börjar... lite svår att hitta men det var slarvigt av illusion software :)

ja den har jag sett...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
E de nån som har sett att det finns en till pepes resturant? den ligger: när du kör över giouliano bridge från little italy så ligger den åt höger där bron ungefär börjar... lite svår att hitta men det var slarvigt av illusion software <_<

visst e det pepes resturant där man gör uppdraget "Bon Apetit"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...