Jump to content

Vilket spel ska jag önska mig i julklapp?


Mark
 Share

Recommended Posts

Jag skulle helst vilja ha alla dessa spel, men jag tvivlar att tomten är så snäll mot mig i år så jag önskar mig bara ett.

Frågan är bara vilket?! Alla dessa spel verkar underbara, men vilket ska jag egentligen ha? Observera att det är 360 jag vill ha spelet på.

Vilket skulle ni välja?

Jag tar för givet att ni vet vad förkortningarna står för, men för er som inte gör det: Assassin's Creed 2 och Call of Duty: Modern Warfare 2

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dragon Age är abnormt superbra - på PC. Har själv inte testat det på 360 men de flesta säger att upplevelsen inte är lika bra där. Själv skulle jag satsat på AC2 om du måste ha spelet till din 360, men är du något så när rollspelsintresserad och har en PC som pallar det så fixa Dragon Age!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har jag alla spel utom dragon age.

Vill du ha ett spel som räcker länge och som är kul så säger jag Call of duty Modern warfare 2, dvs om du har Live.

Om du inte har live så rekommenderar jag Assassin's creed 2, spelet tar långt tid att klara plus att det finns flera olika saker att göra.

Sedan finns ju Borderlands som är endast bra om du har Live och någon vän som också kör spelet, att köra borderlands ensam är nog jätte tråkigt.

1. Call of duty MW2 (om du har live)

2. AC2

3. Borderlands(om du har live)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...