Jump to content

Någon som har blueprints till Honda MT5?


slobbann
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Nej tyvär så har jag inga blurprints på en sådan modell. men någonting som kan hjälpa dig är att ta egna foton från alla vinklar och använda som mall.. så gjorde jag iaf med min volvo 740 då jag inte hittade blueprints från alla vinklar på de tidiga modellerna. ^_^

Okej, Jag hoppades på att det var du som skulle svara eftersom du är ganska skicklig med att göra mods.

Men on topic; Okey, Har inte min MT ute nu pga snön har kommit så den står i ett garage ungefär en mil ifrån,

Men ska och fixxa lite nästa helg, Så kan ta lite kort då ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Okej, Jag hoppades på att det var du som skulle svara eftersom du är ganska skicklig med att göra mods.

Men on topic; Okey, Har inte min MT ute nu pga snön har kommit så den står i ett garage ungefär en mil ifrån,

Men ska och fixxa lite nästa helg, Så kan ta lite kort då :)

Om det är nått hinder så kan du ju alltid söka bilder på mt5 på google, finns nog nån som har tagit bilder från sidan och det redan :P

Hittade EN vettig, men den är väldigt liten. Så det blir nog bäst som du fixar själv!

mt5_1137567_0.gif

Mvh Jocke

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...