Jump to content

GTA IV, bra eller dåligt?


Skotten_31
 Share

GTA IV  

35 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Gamespot gav spelet 10 poäng, IGN gav spelet 10 poäng, flera andra spelsidor gav också 10 poäng.

Så vad tycker ni? Hur mycket poäng förtjänar spelet?

Skriv gärna också varför ni gav så högt/lågt poäng.

Själv tycker jag att den förtjänade en 7. Anledningen är antagligen att spelet blev jätte repetitivt, uppdragen var inte heller så jätte roliga.

Hatar att man MÅSTE gå ut på dates med sin vänner för att få deras special ability, jag vill hellre få extra grejer genom skills(t.ex vinna races, hitta alla stunt jumps) än att gå ut med dem på en date

Nu är jag inte säker på om jag bryter mot någon regel, fast jag vill veta tycker, vad borde spelet ha för poäng?

PS: Skriv gärna också varför ni gav så högt/lågt poäng.

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ger spelet en fyra då skiten användes av social club och SecuRom!

FYFAN! Mer än hälften av tiden kan man inte starta spelet då SR klagar på att man har en "Backup" skiva och inte originalet... Sedan så MÅSTE man vara uppkopplad på social club för att kunna spela annars så säger spelet ifrån! Så jävla dåligt!

Visst spelet i sig är skit bra! Många timmar nerlagda på det spelet och skulle själv gett det 10/10 om inte skiten användes av dom sakerna... FYFAN FÖR NYA ROCKSTAR! GIEF NEW SAN ANDREAS!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det förtjänar en jättestark 9:a, rockstar hade världens chans att göra IV till det bästa sandbox spelet någonsin. Istället gjorde dom bara ett ruskigt bra spel.

- dating systemet

- inge' costumization

- för lite vapen (mindre roliga också)

- för lite att göra efter man har klarat ut alla uppdrag (assassination inräknat)

Som sagt, om man bortser från det så är IV ett av dom bästa spelen som jag nånsin har spelat.

tycker däremot att det inte förtjänar 10 av IGN eftersom dom kör med decimaler, så i princip så fick det 100, vilket det inte förtjänar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: 8

Pos:

Otroligt kul och sjuk jävla grafik, Häftigt multiplayer och härliga miljöer gör detta spel till ett underbart spel. Alltid kul att modda som vanligt och lite svagt men ändå den samma gammla Gta känslan!

Neg:

Att R* inte kunde fixa menyer, användar gränssnitt, en bra porting eller fokat mer på Multiplayer ser jag som en tabbe. Det är alltid något problem så som CTD, crash eller "ur PC is running slow lololol disconnected".

OCH att det inbyggda video editor funkar som anal är hel sjukt, för mycket begräsningar som förstör der roliga med Gta IV

Slut:

Gta IV är ett otroligt kul spel SOM inte är klart. Även efter patcher så har dom inte mött slutkundes ultimata orgasm nivå. För mycket hinder står ivägen för att ge Gta IV full rate.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...