Jump to content

100% klart. Vad ska man göra nu? [Eventuellt spoilers]


Kustjaegarn
 Share

Recommended Posts

Tänk på att ta med polarna på flera (upp till fyra) aktiviteter på samma gång, så slipper man styret med att ringa och plocka upp etc. Man kan boosta ca 15% varje gång om man gör så.

Tack så mycket! Satan vad jobbigt det var (då jag inte visste att man kunde ta ut dem på flera ställen på samma gång), men det löste sig till sist. Fick även Liberty City 5! Nu har jag bara ett highscore på tetris och duvorna kvar om jag gjort allt rätt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Fick för mig att bara göra nån sak så jag åkte till sjukhuset gick in och började skjuta runt där. Sen så testade jag hur länge man kan vara där inne och överleva bra sätt om du vill fördriva tiden eller vill testa nåt nytt. Samt du får mer ammo och lite nya vapen att ta upp. Bra sätt om du behöver bättre vapen eller just ammo.

Stort + att du har first aid där också samt så kan du få liv där när som helst om du har blivit skjuten eller har lite liv gå bara till dryck maskinen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...