Jump to content

Vilka sorts uppdrag tycker du om?


jonasskate1
 Share

Recommended Posts

Uppdrag som Snow Storm och Three Leaf Clover är jättebra och jättemysiga. Men det som gör dem så speciella är att de finns väldigt få av dem. Det är det som utmärker dem. Och Rockstar jobbar jättebra med storyn och uppdragen. När i storyn alla uppdrag ska vara, och hur.

Spelet blir inte repetivt även om dom flesta är åk hit, döda, åk tillbaka eller så. Det finns alltid små utstickare som att åka och hämta upp en riggad lastbil etc. Dessutom så finns det ju "mellanuppdrag". De som inte är 'vanliga' uppdrag men inte heller några direkt speciella som Three Leaf Clover. Då tänker jag på uppdrag som t.ex det där man ska hämta cash/droger på ett hamnmagasin med Packie och resten av McRearys, för att sedan fly med båt.

Så för att summa upp, så är mina favorituppdrag nog de största uppdragen, rent uppdragsmässigt. Inte bara storymässigt. Alltså t.ex Snow Storm, Three Leaf Clover, och det/dom sista uppdraget/uppdragen.

Men det är då inte så att jag bara vill ha sådanna uppdrag. Utan som jag skrev tidigare så blir dom så enormt bra och episka när det bara finns ett fåtal utav dem i spelet, och inget uppdrag tidigare är i närheten utav vad dom är. Så. Ja. Rockstar North, just keep doing your thing.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...