Jump to content

synergy startar inte :/


eminem33
 Share

Recommended Posts

Nu har några klass kamrater tjatat på mig om att jag ska skaffa synergy sagt som gjort sitter jag här med det nu. fast när jag ska starta det från steam så kommer det upp en skylt som det står att jag måste ha half life 2 på det här kontot.. ?

men jag har ju fan redan half life 2 på det här kontot jag har ju redan klarat det? jag har provat att installera om synergy och half life 2 men det hjälper inte :'(

sry ifall jag skriver lite flummit är trött som fan

Edit: så här står det på skylten " synergy requires a registered copy of HALF LIFE2 on this steam account to function correctly"

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har några klass kamrater tjatat på mig om att jag ska skaffa synergy sagt som gjort sitter jag här med det nu. fast när jag ska starta det från steam så kommer det upp en skylt som det står att jag måste ha half life 2 på det här kontot.. ?

men jag har ju fan redan half life 2 på det här kontot jag har ju redan klarat det? jag har provat att installera om synergy och half life 2 men det hjälper inte :'(

sry ifall jag skriver lite flummit är trött som fan

Edit: så här står det på skylten " synergy requires a registered copy of HALF LIFE2 on this steam account to function correctly"

Har du köp HL2(Half life 2) ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland måste du manuellt säga till Synergy att det ska mounta HL2. Om du inte har gjort det i huvudmenyn redan så måste du skapa/editera en text fil. Vad den hette minns jag inte men det går att söka efter. Mounting Half Life 2 in Synergy eller nåt

ok tack får kolla lite bättre på det imöra :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...