Jump to content

Mission Objectives


VickeX
 Share

Recommended Posts

*Bump*

Ser GÄRNA den här tråden bli lite aktiv igen.

Liberty City Glider - (TBoGT)

Du! Bra att du är här! Du är mycket medveten om att du är skyldig mig en tjänst. Well, det är dags för den nu!

Liberty Tree anordnar en tävling för bästa bildserien med temat "färdmedel" och jag vill att du ser till så att min kompanjon vinner den. Imorgon kväll mellan kl 18.00-00.00 kommer han att befinna sig i hamnen i södra Algonquin. Du ska inom den tidsramen hoppa fallskärm från toppen av Rotterdam Tower och landa på Statue Of Happiness kaffekopp! Min kompanjon kommer att ta bilderna och med den typen av bildserie så har han en stor chans att vinna.

För att säkerställa hans vinst måste du dock efter att du landat på Statue of Happiness kaffekopp ta dig ner på Happiness Island och göra dig av med min kompanjons största hot för segern. Samuel Mel. Jackson jobbar som säkerhetsvakt vid Happiness Islands bryggor och planerar att ta bilder på båtarna till och från ön. Vi vet att han jobbar även imorgon, så ta dig ner, mörda honom (se till att minimera antalet vittnen) och ge dig sedan iväg.

Dokumentera detta med dina egna bilder och skicka dom till mig via e-mail. Efter du gjort detta så är vi kvitt!

Svårighetsgrad: Svår

Tips: Du kan dra in båda nödbromsarna på glidaren för att åka neråt i en lägre fart. Håller du upp benen och drar i båda nödbromsarna så åker du sakta neråt och framåt. Håller du inte upp benen och drar i nödbromsarna så glider du sakta rakt ner

Ps. Du behöver inte åka till ett internetcafe i slutet och ta en bild där. Det räcker med att du visar bilderna på Rotterdam Tower, när du står på Statue Of Happiness kopp och en bild på den döda Jackson här i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...