Jump to content

SA problem!


 Share

Recommended Posts

Tjena!

Jo det är så att jag har haft det här problemet ett tag nu och det börjar bli riktigt drygt. Varje gång jag trycker ner till windows (för att se om nån skrivit på msn te.x) så har SA hängt sig när jag trycker upp det igen, kort därefter får jag ett felmedelande som lyder att sa.exe har stött på ett problem osv. Någon som vet hur man fixar detta !

Tacksamm för svar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Tjena!

Jo det är så att jag har haft det här problemet ett tag nu och det börjar bli riktigt drygt. Varje gång jag trycker ner till windows (för att se om nån skrivit på msn te.x) så har SA hängt sig när jag trycker upp det igen, kort därefter får jag ett felmedelande som lyder att sa.exe har stött på ett problem osv. Någon som vet hur man fixar detta !

Tacksamm för svar

kör i window mode så kanske det löser sig ^.^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kör i window mode så kanske det löser sig ^.^

Är det ens möjligt? Isåfall, berätta hur.

Om du använder vista, så är det där problemet ligger. Vista är bara ett stort problem för San Andreas (och många andra gamla spel, har jag märkt av). Inte mycket att göra åt.. själv använder jag två skärmar, en ruta med msn-fönster och en där jag spelar spel. Kanske något du borde pröva? Om du har råd, så klart.

Redigerad av Omecken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...