Jump to content

Problem med skärmen


Recommended Posts

Hallå alla glada!

Läste i FAQ'en men hittade inget svar på min fråga.

Mitt problem är att när jag startar San Andreas så blir skärmen svar, det kommer efter ett par sekunder upp en text där det står Out of Frequenzy, man hör musiken i bakrundenn (Musik och musik, men sprayflaskan som kommer när man startar det) sen blir skärmen svart. Utvägen är Ctrl+Alt+delete.

Det känns som att det måste ha något och göra med någon inställning.

Har provat både och minska och förstora inställningarna för skärmen, men inget hjälper. Sen hittade jag ingenstans där man kan ändra upplösningen för spelet om man inte är inne i spelet (Svårt när man ej ser något).

Någon som varit med om detta, eller har någon aning?

Tacksam för alla svar som kan hjälpa mig lösa detta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå alla glada!

Läste i FAQ'en men hittade inget svar på min fråga.

Mitt problem är att när jag startar San Andreas så blir skärmen svar, det kommer efter ett par sekunder upp en text där det står Out of Frequenzy, man hör musiken i bakrundenn (Musik och musik, men sprayflaskan som kommer när man startar det) sen blir skärmen svart. Utvägen är Ctrl+Alt+delete.

Det känns som att det måste ha något och göra med någon inställning.

Har provat både och minska och förstora inställningarna för skärmen, men inget hjälper. Sen hittade jag ingenstans där man kan ändra upplösningen för spelet om man inte är inne i spelet (Svårt när man ej ser något).

Någon som varit med om detta, eller har någon aning?

Tacksam för alla svar som kan hjälpa mig lösa detta!

Gå in i Mina Dokument och sedan Gta Sanansras user files. Där deletar du Gta.set (tror jag det var). Då kommer du ta bort ALLA dina inställningar och allt kommer vara noställt.

Troligen har du för hög upplösning eller för hög herz (50,60,70,75 osv) för din skärm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...