Jump to content

Hjälp med MP läget på min P4


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Men, vad förväntar du dig för svar egentligen när det är rätt uppenbart vart problemet ligger?

Jag kan inte förstå varför man är så anti mot att uppgradera sina datorer, men det går jätte bra att köpa en ny konsol. Hur många är det som fortfarande sitter och spelar på PS1 och tycker att det är bra? (Jämför P4:an med ett PS1 då dom i dagens läge presterar ungefär lika bra..)

Köp dig ett 360 eller PS3 så slipper du dessa problem, eftersom att du nu inte vill uppgradera din dator.

Redigerad av KennethL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Skrivet (redigerad)

Först och främst kan vi börja med att ja kommer inte lägga ut 2000-3000 tusen på en xbox 360. för det andra så kommer ja inte lägga ut nästan 5000 för en PS3. Sen för det tredje så kommer ja köpa en helt ny dator i sommar fort jag bara får sommarjobb och väntar även på besked om sommarjobb. Sen meningen med var om det fanns inställningar att göra i en commandline fil för att ställa in saker och ting då det brukar funka för mig då ja kan få lite bättre fps. Angående datorn så kommer ja göra en tråd om det då om ja får sommarjobb men nu har en kille vart snäll och slängt ihop en dator åt mig som ser ut såhär:

Processor: AMD Phenom2 X3 720 2.8GHz

Nätagg: 450W Corsair COMPSU-450VXEU

Ram: 4GB (2x2GB) DDR2 PC6400 Corsair XMS2

Moderkort: Gigabyte GA-MA790X-DS4-AM2+

DVD: Optiarc AD-7200S DVD+RW

Hårddisk: 500gb Western Digital Caviar GP SATA II

Finns även bild att se

post-12619-1236026977_thumb.jpg

Notera även att jag kommer ta med dessa följande saker från min nuvarande dator:

Grafikkort då ja sitter på ett bra ATI Radeon HD4850 sen även mitt ljudkort ett Audigy 2 ZS. Sen kan vi glömma det andra som står med om att dom monterar ihop datorn åt mig då jag kommer få hjälp med det. Och om man räknar bort monteringen så kostar detta 5401kr totalt. Och i nuläget så kommer ja satsa på denna dator då om inte det blir ändringar till sommaren.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...