Jump to content
eminem33

GTA IV pc problem

Recommended Posts

Hej jag köpte gta 4 idag till min dator. Allt e skit bra utom de att när man snor en bil ibland så gasar dom automatsikt och de går inte att få stopp på bilen?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Hej jag köpte gta 4 idag till min dator. Allt e skit bra utom de att när man snor en bil ibland så gasar dom automatsikt och de går inte att få stopp på bilen?

Har du en gamepad ikopplad i datorn? Isåfall, prova ta bort den och sedan starta och prova :(

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Svänger bilen också?

För det finns ett Anti-pirat (Ifall du tankat Gta IV) som gör så att dummar sig, te.x gasar fullt och svänger hela tiden.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Svänger bilen också?

För det finns ett Anti-pirat (Ifall du tankat Gta IV) som gör så att dummar sig, te.x gasar fullt och svänger hela tiden.

hur får man bort de då? får damp snart :(

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
hur får man bort de då? får damp snart :D

Det går inte du måste köpa spelet. Det är sånt som Rockstar har laggt in för att folk ska inte tanka IV. Men för att fixa det då strider ja mot dessa regler på forumet om ja går vidare hur man gör.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Det går inte du måste köpa spelet. Det är sånt som Rockstar har laggt in för att folk ska inte tanka IV. Men för att fixa det då strider ja mot dessa regler på forumet om ja går vidare hur man gör.

Men det går att få bort på något sätt?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

hitta nått annat forum D:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Ja men det strider mot forumets regler om jag säger hur. Därför bör du inte fråga mer om det. Kommer inte hjälpa dig då det är imot reglerna på forumet.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Ja men det strider mot forumets regler om jag säger hur. Därför bör du inte fråga mer om det. Kommer inte hjälpa dig då det är imot reglerna på forumet.

jag fixa det :D

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor