Jump to content

Vem den tredje spelbara karaktären i GTA IV är


swat
 Share

Recommended Posts

DLC 2

Okej lost and damned är på god väg att släppas och när det konfirmerades att johnny är den nya spelbara karatkären så tänkte spelade jag om gta 4 (på pc, spelade på xbox innan) och märkte att hans ansikte var mycket mer välrenderat än andra karaktärer som endå var mycket viktigare som t.ex. playboy x. så jag letade efter sk "supporting characters" som inte hadde särskilt mycket avslöjade men som endå var med under några få uppdrag lite anonymt i bakgrunden och gärna mer högrenderade än andra supporting characters. och under ett av mina favorituppdrag så ser jag en kille vid namn luis lopez som hjälper en lite under uppdraget men endå går lite sin egen väg (fortfarande under uppdraget) och med relativt bra renderat ansike han också men detta är inget större det finns ett ton med karaktärer som honom och men när jag klarat uppdraget så dyker nånting upp.

ACHIEVEMENT UNLOCKED: impossible trinity.

detta kanske inte är specielt tror ni, kanske har nått att göra med museumet tror ni.

nej det finns nämligen inget i uppdraget som har nånting att göra med treenighet förutom dom tre stora aktiva rånarna. niko bellic, johnny klebitz och luis lopez. detta är antagligen den tiden i gta historien alla karaktärerna möts samtidigt alla tre. jag skulle bli förvånad om det inte var luis.

picture

Luis_1084293_0.jpg

ps jag skriver aldrig långa forumposts eller särskilt många så var försiktig med konstruktiv kritik. jag vet att det är långsökt men det var det bästa jag hittade och tro mig jag letade nogrant efter tänkbara efterföljare till johnny

Redigerad av swat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DLC 2

Okej lost and damned är på god väg att släppas och när det konfirmerades att johnny är den nya spelbara karatkären så tänkte spelade jag om gta 4 (på pc, spelade på xbox innan) och märkte att hans ansikte var mycket mer välrenderat än andra karaktärer som endå var mycket viktigare som t.ex. playboy x. så jag letade efter sk "supporting characters" som inte hadde särskilt mycket avslöjade men som endå var med under några få uppdrag lite anonymt i bakgrunden och gärna mer högrenderade än andra supporting characters. och under ett av mina favorituppdrag så ser jag en kille vid namn luis lopez som hjälper en lite under uppdraget men endå går lite sin egen väg (fortfarande under uppdraget) och med relativt bra renderat ansike han också men detta är inget större det finns ett ton med karaktärer som honom och men när jag klarat uppdraget så dyker nånting upp.

ACHIEVEMENT UNLOCKED: impossible trinity.

detta kanske inte är specielt tror ni, kanske har nått att göra med museumet tror ni.

nej det finns nämligen inget i uppdraget som har nånting att göra med treenighet förutom dom tre stora aktiva rånarna. niko bellic, johnny klebitz och luis lopez. detta är antagligen den tiden i gta historien alla karaktärerna möts samtidigt alla tre. jag skulle bli förvånad om det inte var luis.

picture

Luis_1084293_0.jpg

ps jag skriver aldrig långa forumposts eller särskilt många så var försiktig med konstruktiv kritik. jag vet att det är långsökt men det var det bästa jag hittade och tro mig jag letade nogrant efter tänkbara efterföljare till johnny

Och du säger dig vara först? Den där teorin har funnits i flera månader.

Och, ja. Det finns ju inga bevis, men det är helt klart möjligt. :naughty:

Edit: Låter förresten som om du kopierat annan information och försökt få den att vara din.

I gametrailers tv specialavsnittet som sändes igår natt så sa Geoff nästan precis det där.

detta är antagligen den tiden i gta historien alla karaktärerna möts samtidigt alla tre
Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde att "Impossible Trinity" var för att man flydde från polisen med tre stjärnor?

Det har inte jag, eller säkert någon annan heller tänkt på. Men jag tror inte det, för trinity betyder treenighet, en grupp av tre eller liknande. Och jag tycker att det är lite konstigt att kalla tre wanted levels för en grupp.

"Vilken wantedgrupp låg du på?"

"Aa wantedgrupp 1. Alltså två stjärnor"

:D

Men ingen vet ju.

Men det finns ju en stor chans att det är Luis, eftersom att Jeronimo (?) sa, efter att Geoff berättat om teorin såhär: "Well, there's some (eller that's some) interesting dots to connect, that's all i'm going to say". Och han nämnde ju det Om teorin. Så det är nog möjligtvis tre personer i det uppdraget. Men det måste ju inte vara Luis, även om (om det är tre pers därifrån) det är mest troligt. Han är ju med i Three Leaf Clover också, som en person i banken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...