Jump to content

GTA SA, Modda till verkliga gäng.


Rubinho
 Share

Recommended Posts

Hellu. ^_^ Jag köpte San andreas skivorna i affären för ett antal veckor sedan. Nu försökte jag modda så att gängen i SA blir till verkliga gäng som bloods och crips m.m. Jag har sökt massvis på google och jag laddade ner ett mod som gjorde att jag inte kom in gta när jag använde verktygen som skulle användas. Många säger att problemet kan vara att man köpt skivorna i butiken, att dem är orginal. Kan ni hänvisa mig någonstans eller vet hur jag ska gå till väga? Tackar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag vet så ska det inte spela någon roll om man har köpt spelet eller har laddat hem det, jag har köpt spelet och för mig har det funkat att modda så länge jag kan minnas.

Försök installera om modden med de program som hänvisas i instruktionsfilen så blir det nog bra. ^_^

Lycka till!

Flinta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag vet så ska det inte spela någon roll om man har köpt spelet eller har laddat hem det, jag har köpt spelet och för mig har det funkat att modda så länge jag kan minnas.

Försök installera om modden med de program som hänvisas i instruktionsfilen så blir det nog bra. ^_^

Lycka till!

Flinta

Uppskattar din hjälp ^_^. Såhär är det flinta. Jag har nu fixat modsen med Imgtool och gjort exakt som man ska. Mod verisionen var 1.00. Och så stod det att mitt spel var 1.00. Sen när jag starta GTA så står det att det är v. 2.00. tror det är en senare verision av spelet. Kan man nedgradera eller något? För när jag startar GTA och modsen är installerade så fastnar loading screen på hälften typ. Så måste jag starta om, vet du vad problemet kan vara? :naughty: MVH. Rubinho.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...