Jump to content

San Andreas igen! :)


Sammy
 Share

Recommended Posts

Jag tänkte att om inte SAS kommer ut eller de kommer aldrig att komma ut så har jag nåra bra tips hur Rockstar borde göra (bara tips).

Antingen så gör dom ett spel som heter typ GTA Districts Of San Andreas, eller GTA V (precis som III & ViceCity så var dom spelen ganska lika varann, på tanke på grafiken, dårå? Fast Vice's var lite mer ljusare eller mycket mer ljusare, samma sak har jag tänkt mig med GTA IV och GTA V - SA.

Det utspelar sig i San Andreas nån gång i maj 2005 (bara några månader efter GTA SA släpptes till PS2 (2004 ) ).

Huvudperson heter Robert "Wayne" Wilson (släkt med Lance Wilson aka Ryder), resten av karatärerna är okända.

Robert vill heslt fly från gettot efter att ha bott där ett tag (hans pappa dog när han var 14 år gammal) och vill bara bort och vill skaffa sig ett bättre liv - fly från alla gangbangers,drogerna och alla problem.

ELLER så gör dom en så kallad "ny" SA-story, som utspelar sig snart vid mitten av 90-talet med gangbangers och knark!.

Skulle inte vara fel å spela som SWEET (Sean Johnson) - ice Cube och hans kompis Lance Wilson eller Ryder - Easy-E som dör senare i spelet, precis som Easy gjorde 1995.

Själv så tycker jag att båda tipsen eller förslagen är ganska bra. Kanke lite överdrivet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...