Jump to content

little Jacob


Adde151
 Share

Recommended Posts

Jag har gjort ett var som man gjortde åt Garry om jag inte minns fel det var att man skulle göra någe uppdrag så man fick en massa pengar. Men man kunde också välja någon annan tror att det var Kate.

men jag håller på med ett uppdra g som man ska köra litlle Jacob efter en suv som ska visa vart hasch1 grejjen håller hus eller någe.

Men little Jacon försvinner och man ska jag a en person.

Men sen så försvinner han i en helikopter men Nico hoppar på helikopter men han kastas av i vattet senare.

Och sen så ska man ta en bår och jaga dem.

men nu till problemet när little jacob kommer med helikoptern så ska man åka under den för att hoppa på.

men jag inner aldrig med båten har försökt fler olika gånger försökt att åka så små om vägar som möjligt men funkar ej .

Hjällp!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska skita i försöka att skjuta helikoptern (om du försöker göra det med), bara satsa allt på att försöka ta dig ikapp den.

Jag hade samma problem, och när jag försökte förkorta vägen genom att hålla ut mycket till höger så klarade jag det galant.

Slutsats: Håll höger, och var snabb som satan redan när du kastats i vattnet!

Om du inte klarar det så vette tusan hur man ska klara det.

Lycka till!

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...