Jump to content

Mycket fler och värre texturproblem/popups


Marquis
 Share

Recommended Posts

Bara jag som märkt av det på Xbox 360-versionen? Märkte av det då och då, främst att det fanns lågupplösta texturer (+popups) när man körde snabbt och den inte hann ladda in det innan man kom till ett nytt område. Nu är det dock mycket värre, och nästan alla texturer är väldigt lågupplösta i någon sekund när jag kört en bit, plus väldigt jobbiga popups, ett talande exempel var när jag precis försökte köra igenom ett stängsel, men det visade sig att det stod stora betongklumpar framför det, något som inte poppade upp förrän jag hade kraschat.. <_<

Blir till att avinstallera det nu då, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som märkt av det på Xbox 360-versionen? Märkte av det då och då, främst att det fanns lågupplösta texturer (+popups) när man körde snabbt och den inte hann ladda in det innan man kom till ett nytt område. Nu är det dock mycket värre, och nästan alla texturer är väldigt lågupplösta i någon sekund när jag kört en bit, plus väldigt jobbiga popups, ett talande exempel var när jag precis försökte köra igenom ett stängsel, men det visade sig att det stod stora betongklumpar framför det, något som inte poppade upp förrän jag hade kraschat.. :(

Blir till att avinstallera det nu då, tyvärr.

Har inte märkt av det så mycket i Singleplayer men i Multiplayer är det nästan ospelbart, samma sak för polare som provat installera, spelet blir sämre än sämst, har hänt hela världen har försvunnit och sen laddat efter 30 sek, människorna och bilarna svävar, tillslut hängde xboxen sig och det blev att avinstallera, har inte provat köra multiplayer efter då jag är duktigt bannad från Live. <_<:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...