Jump to content

Eminem's Nya Album; Relapse!


DizzY
 Share

Recommended Posts

Jag satt nyss och småspanade på youtube och kom över nya intervjuer med Eminem som är från igår!! 15/10-2008 alltså!

i denna intervju fick jag reda på mkt jag absolut inte hade en aning om plus så har de släppts en ny grym (!) freestyle av eminem!

Intervjun är från igår som sagt, på eminems release party för hans bok "Eminem-the way I am"!! denna boken har jag aldrig hört talas om förrens idag! :wacko:

boken ska tydligen innehålla självbiografi från eminem som han skrivit såklart, bilder han ritat, och utkast från gamla,samt nya texter från nya albumet!!

det här med texterna ska tydligen va väldigt speciellt för de är kopierade direkt från hans "rhymebook"!! så man får riktigt se hans skriv-teknik typ (w00t)

denna boken är jag personligen väldigt intresserad av, och ska försöka hitta ngt ställe som har den eller om den går att beställa. ge gärna tips :ph34r:

i intervjun så får man oxå reda på att alla titlar vi hört på hans kommande album är bullshit allihopa! vilken man nästan kunde räkna ut, för King Matherstyckte jag inte lät som hans stil...

Albumet ska Heta Relapse och ska släppas som jag förstått de i början av 2009. för dom snackade någonting om att först släpps 50cent's "before I selfdestruct (CD & FILMEN samma dag!) och efter de ska em's album komma, och efter em's så kommer Dr.Dre's Detox!!!! :)

det har oxå släppts en mkt populär freestyle av eminem igår under denna intervju, och jag säger bara Eminem is back! freestylen är grym, de är mer den gamla em hörs de som, textmässigt då. beaten är lite småkonstig dock, men han levererar absolut! :(

aja, för er som vill höra intervjuerna själv som jag hittat och såklart hans nya Freestyle så lägger jag upp länkarna!!!

det kan va bra att lyssna oxå för jag kan ha missat ngt...

Eminem - I'm having a relapse (freestyle)texten finns nedanför!!

I'm Having a Relapse (freestyle)

Intervjun från release party't (ca 10-15min);

Intervjun Del 1!

Intervjun Del 2!

en annan intervju med Eminem & Masta Ace från 16e September (ca 10-15min);

Del 1!

Del 2!

Del 3!

denna måste ni höra slutet på sista! ken kaniff freestyle :rolleyes: haha!

anledning till att ja inte bara la detta i hiphop tråden är för att de är för stor nyhet för att bara glömmas bort bland sidorna! :(

vad tycker ni??? vad har ni för förväntningar på eminems kanske sista album?? let me know :)

Redigerad av DizzY
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är din åsikt. Efter Purple Pills och i och med hans dotter så tappade han sin lekfullhet och började städa upp sitt språk. Sen ska vi inte tala om 8 Mile..

jo men då fattar jag, du gillade mer den där lekfulla han va i slimshady LP. eller den råhårda han va i Marshallmather LP antar jag?

jag personligen älskar exakt alla hans personligheter, och jag biter mig riktigt fast i hur han skriver,levererar och tekniken.

han är ett geni när de kommer till musik, så även om de inte har varit din typ av låtar så måste du ju hålla med om att de finns inte många på hans nivå...

och jag respekterar din åsikt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eminem var bra fram tills 2003. Efter det har han blivit alldeles för mainstream för min smak. Hans texter har även förändrats en hel del och jag tycker hans framtoning i låtar har försvagats. Men Eminem är fortfarande en riktigt bra rapartist. Jag gillar väldigt många av hans låtar och håller fortf. Lose Yourself väldigt högt uppe på listan över bästa hip-hop låtar som någonsin gjorts. Lär väl lyssna igenom hans nya en eller två gånger, inte mer än så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eminem var bra fram tills 2003. Efter det har han blivit alldeles för mainstream för min smak. Hans texter har även förändrats en hel del och jag tycker hans framtoning i låtar har försvagats. Men Eminem är fortfarande en riktigt bra rapartist. Jag gillar väldigt många av hans låtar och håller fortf. Lose Yourself väldigt högt uppe på listan över bästa hip-hop låtar som någonsin gjorts. Lär väl lyssna igenom hans nya en eller två gånger, inte mer än så.

det där med att lyssna igenom hans nya 1-2 ggr är väl lite att ta i? tänk om du tycker låtarna är asgrymma, men du har bestämt dig för 1-2 lyssningar. that sucks... :lol::unsure:

och eminem va nog i sin "prime" fram tills 2003 när alla beef's tog slut.. sen försvann den.. mkt för vissa,lite för andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det där med att lyssna igenom hans nya 1-2 ggr är väl lite att ta i? tänk om du tycker låtarna är asgrymma, men du har bestämt dig för 1-2 lyssningar. that sucks... :lol::unsure:

och eminem va nog i sin "prime" fram tills 2003 när alla beef's tog slut.. sen försvann den.. mkt för vissa,lite för andra.

Det var ett antagande. Det kanske inte framgick så bra, så yes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det var väl dessutom D12 som gjorde den?

men han menar väl att eminems del i denna låt va de sista bra han gjorde? :unsure:

aja, jag tycker iaf att eminem kanske inte är på topp mer, men han dödar fortf. alla jävla hiphop artister som finns idag, inte alla, men dem flesta.

alla dom rappar bara om samma tråkiga saker i princip. Pengar,brudar,bilar,pengar,vapen,pengar,fälgar, och pengar igen. trååååkigt enligt mig.finns endast ett fåtal som faktiskt är orginella fortf. vilket är synd.. :lol:

Redigerad av DizzY
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orkar inte lyssna på intervjun. Smart att intervjua någon på ett diskotek.

Ser fram emot albumet dock, tror att det kommer vara bra grejer. Ser fram emot Dres nya också.

jag tror och e nästan helt säker på att detta albumet kommer va bättre än encore va. det får vi alla hoppas iaf. för han behöver avsluta med ngt bättre om detta blir hans sista... :(

och det med intervjun i diskotek håller ja med om ! idiotiskt men jag kunde inte låta bli att lyssna :unsure:

och de ang. Dr.dre's Detox. fan de har snackats om de sen innan encore ju :D vilket är 4år sen bara de, hypen på det albumet stiger verkligen. är inget stort fan av dre, men även jag vill höra det :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

EMINEMS SKIVA RELAPSE LÄCKTE UT IGÅRKVÄLL.

jag har själv inte hört den ännu för att ja vill vänta tills ja har köpt den.

men ja har inte läst mkt negativt om den,tvärtom. nästan alla har sagt att de är bästa skivan på åratal.

vill bara göra er uppmärksamma på detta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EMINEMS SKIVA RELAPSE LÄCKTE UT IGÅRKVÄLL.

jag har själv inte hört den ännu för att ja vill vänta tills ja har köpt den.

men ja har inte läst mkt negativt om den,tvärtom. nästan alla har sagt att de är bästa skivan på åratal.

vill bara göra er uppmärksamma på detta!

Finns väl typ 3 av dom nya låtarna av honom på Spotify. Tycker dom är helt okej faktiskt, ju mer man lyssnar på dom desto bättre blir dom.

Ska bli intressant att höra resten av låtarna också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...