Jump to content

Jag har problem med gxteditor


svamp i skogen
 Share

Recommended Posts

idag så skulle jag leta efter nåt på datorn men hittade då gxteditor. jag döpte om en text där och vips så var gta 3 förstört :D och jag har installerat om och det funkar inte. alltså texturer fösvinner, det är inget ljud och man kan inte röra sig. finns det något sätt att fixa detta, orkar inte vänta tills jag får en egen dator

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

idag så skulle jag leta efter nåt på datorn men hittade då gxteditor. jag döpte om en text där och vips så var gta 3 förstört :D och jag har installerat om och det funkar inte. alltså texturer fösvinner, det är inget ljud och man kan inte röra sig. finns det något sätt att fixa detta, orkar inte vänta tills jag får en egen dator

Säkert att allt är borta när du avinstallerat spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. jag tog bort filen rockstar games, men varje gång jag ominstallerar det så kommer filerna tillbaka. jag hittade inte utforskaren så jag har inte tagit bort det där.

2. spelet är köpt

Ok klicka på den här datorn välj någon av dom hdd du har klicka på program och leta upp Rockstar games mappen markera den och tryck på delete ok testa sedan igen att instalera. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...