Jump to content

Releasen


CryptoN
 Share

Recommended Posts

Hej!

Ni sa att GTA 3 skulle släppas ut på måndag i Sverige... :D

Nu undrar jag om GTA 3 kommer komma samma dag som den släpps i småstäder t.ex Örebro, Växjö, Kalmar eller någon annan stad...

För när jag letar runt i alla affärerna på Internet här i Växjö hittar jag ingen affär som skriver att GTa 3 släpps GVG skrev inget om det itne Åhléns heller inte Siba eller OnOff heller... :omg:

Så jag undrar om GTA 3 kommer att släppas i HELA Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Släppet sker ju i hela Sverige. Sedan vet man ju inte om en viss butik får sin leverans just på måndag. Mindre butiker kan ha en viss veckodag när man får leveranser från en distributör, t ex onsdagar. Men som sagt, det bästa är väl att slå en signal innan du går till butiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det måste gälla vissa "mindre" städer :dontgetit:

Jag skulle gissa att det har att göra med att man i butiker i mindre städer har vissa förbestämda leveransdatum hos sitt fraktbolag i större utsträckning än vad man har i Sthlm o Gbg osv. Och om man ska ändra på leveransdatum hos sitt fraktbolag så blir det en merkostnad som jag kan tänka mig att man inte är villig att ta "bara" för ett spels skull :D inte vet jag :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...