gta_johan Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 MÄste man ha X-Box live guld för att spela multiplayer??? Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Mmm, so go get gold! Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Om du aldrig har kört live pÄ ditt xbox sÄ fÄr du 1 mÄnad gratis av xbox och om du kollar i GTA IV fodralet sÄ finns en xbox live lapp dÀr du fÄr 1 mÄnad till sÄ 2 mÄnader totalt. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Om du aldrig har kört live pÄ ditt xbox sÄ fÄr du 1 mÄnad gratis av xbox och om du kollar i GTA IV fodralet sÄ finns en xbox live lapp dÀr du fÄr 1 mÄnad till sÄ 2 mÄnader totalt. Det Àr random. Finns bara 1 mÄnads Xbox Live Guld-trial i vissa exemplar. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Det Àr random. Finns bara 1 mÄnads Xbox Live Guld-trial i vissa exemplar. Beror det inte pÄ vilken box man köper? typ xbox360 silver eller guld eller nÄtt. Har inte kvar lÄdan sÄ kan inte kolla Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Beror det inte pÄ vilken box man köper? typ xbox360 silver eller guld eller nÄtt. Har inte kvar lÄdan sÄ kan inte kolla Jag menar GTA IV. Bara vissa exemplar av spelet innefattar en 1 mÄnaders live trial. Jag tror att alla xbox-paket ger gratis Xbox Live Silver och 1 mÄnad gratis trial. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 7 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 ja hade turen att fÄ med en trial av x-box live guld i mitt paket =) tackar dÄ vet jag! Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Recommended Posts