Jump to content

Fusk att skippa mission.


Recommended Posts

Jag undrar om det finns något fusk för att klara av ett mission ? Jag har letat och hittar jag så jag antar att det inte finns. Men jag chansar att fråga här också.

Jag har fastnat på uppdraget där du ska lära dig flyga, jag har försökt i över en vecka nu. Ja jag är faktiskt seriös. Jag köpte inte detta spelet för att jag skulle flyga då kunde jag köpt ett vanligt simulator spel istället. Jag kan verkligen inte flyga ett flygplan, eller helikopter som ett annat uppdrag är som jag fastnat på.

Därför får jag be om hjälp om det finns ett fusk så jag klarar detta mission.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om det finns något fusk för att klara av ett mission ? Jag har letat och hittar jag så jag antar att det inte finns. Men jag chansar att fråga här också.

Jag har fastnat på uppdraget där du ska lära dig flyga, jag har försökt i över en vecka nu. Ja jag är faktiskt seriös. Jag köpte inte detta spelet för att jag skulle flyga då kunde jag köpt ett vanligt simulator spel istället. Jag kan verkligen inte flyga ett flygplan, eller helikopter som ett annat uppdrag är som jag fastnat på.

Därför får jag be om hjälp om det finns ett fusk så jag klarar detta mission.

Nej!

Något sånt fusk finns inte. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Aha okey. Fan också ;/

Hepp, blir till att försöka hitta en polare som klarar det eller något ; P.

EDIT: Det finns ingen guide på hur man flyger då ? Jag klara de två första stegen sen är allt kört när jag ska svänga och hela.

Redigerad av c4rlsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...