Jump to content

Lite frågor och funderingar!


Recommended Posts

Jag vill börja med att säga hej då jag är ny här.

Nu är det så att jag fastnat på ett uppdrag på GTA SA på min PC.

Jag har nyligen börjat gjort uppdrag och ska göra ett uppdrag som heter typ "Cesar Vialpando".

Man ska hoppa med en bil man fixat i ett garage. Problemet är att jag inte kommer underfun med om vilka knappar som ska användas.

Bilen hoppas framtill när jag trycker på Delete-knappen och baktill när jag trycker på End-knappen på tangentbordet.

Men pilarna som man ska följa pekar ju även åt höger och vänster, vilka knappar gäller då? Någon som vet?

Dessutom undrar jag vad kameran är till för?

Tack på för hand //

Palmgren

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill börja med att säga hej då jag är ny här.

Nu är det så att jag fastnat på ett uppdrag på GTA SA på min PC.

Jag har nyligen börjat gjort uppdrag och ska göra ett uppdrag som heter typ "Cesar Vialpando".

Man ska hoppa med en bil man fixat i ett garage. Problemet är att jag inte kommer underfun med om vilka knappar som ska användas.

Bilen hoppas framtill när jag trycker på Delete-knappen och baktill när jag trycker på End-knappen på tangentbordet.

Men pilarna som man ska följa pekar ju även åt höger och vänster, vilka knappar gäller då? Någon som vet?

Dessutom undrar jag vad kameran är till för?

Tack på för hand //

Palmgren

Välkommen Palmgren :naughty:

Kameran är till för flera olika sorters uppdrag, sedan kan du ju alltid använda kameran istället för screenshot knappen, efter att du har tagit ett kort så hamnar bilden i Mina dokument\Gta San Andreas User Files\Gallery\ som du sedan kan titta på lite senare fram i tiden :mf_doof: Väldigt användbar...

Det bästa sättet med Cesar Vialpando är att göra som Sa4ever sade, eller så ställer du bara in så som du själv tycker passar dig :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...