Jump to content

Våldet i GTA IV


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Hejsan, Är GTA IV våldsammare än tidigare spel i GTA-serien? Det borde ju vara det men jag kan ju inte veta eftersom jag inte har kört det än.

Njae, det är väl lite sisådär med det, i alla gta spel kan man skjuta allt i sin väg, spräga och ha sig, det är samma här.

Jag tycker nog det är samma, det beror ju på hur man vill spela. Fast om du syftar på story så kan jag inte riktigt svara på det :naughty: Har inte kommit mer än 20% in än =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan, Är GTA IV våldsammare än tidigare spel i GTA-serien? Det borde ju vara det men jag kan ju inte veta eftersom jag inte har kört det än.

Nja, det tycker jag inte. Ligger på samma nevå som tidigare spel anser jag. Kanske tillochmed lite under då man nu kan slå ned och skljuta ned fiender utan att de dör.

Bara det att spelet är en liten aning mer seriösare än de tidigare och kropparna rör sig mer verklighetstroget.

Spelet blev en aning censurerat sedan den första visningen då journaliser berättade om att man kiunde se3 hjärnsubstans lämna skallen när man skjuter någon samt möjlighet till kulhål.

Det är som tidigare, det sprutar blod fast man ser inte var på kroppen det kommer från.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...