Jump to content

Adolf Hitler Skin


Recommended Posts

Tjena pojkar och flickor, efter en rad olika tråkigheter med min gamla tråd ska jag nu försöka på nytt. Jag söker ett självaste Adolf Hitler skin till CJ. Skicka länken bara! Jaja, jag vet nog vad du tänker, men hur ofta har det inte kliat i fingrarna på dig att kuta runt i typ San Fierro med ett Hitler skin, eller köra Hor Coffie din lilla dubbelmoral? Haaaa!- nu blev du tyst va?!

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena pojkar och flickor, efter en rad olika tråkigheter med min gamla tråd ska jag nu försöka på nytt. Jag söker ett självaste Adolf Hitler skin till CJ. Skicka länken bara! Jaja, jag vet nog vad du tänker, men hur ofta har det inte kliat i fingrarna på dig att kuta runt i typ San Fierro med ett Hitler skin, eller köra Hor Coffie din lilla dubbelmoral? Haaaa!- nu blev du tyst va?!

Sug kuk och ät negerbajs din äckliga horunge. hoppas du dör kvävandes på en svart mans penis.

var tvungen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sug kuk och ät negerbajs din äckliga horunge. hoppas du dör kvävandes på en svart mans penis.

var tvungen...

Du glömde reporta. Detta är ju knappast en seriös tråd :unsure:

*Report*

BTW: Tror högst inte att det finns, men om d måste ha pröva Google.se eller gör ditt egna...

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du glömde reporta. Detta är ju knappast en seriös tråd :unsure:

*Report*

BTW: Tror högst inte att det finns, men om d måste ha pröva Google.se eller gör ditt egna...

Hey i aint no snitch, nä skoja men jag har aldrig raporterat en tråd för någonting, har aldrig riktigt brytt mig så mycket om en tråds existens att jag tar mig tid att rapportera.

och jag tror den är seriös, han ville ha ett KKK skin förut och han hans nick (Nathan Bedford) är en grundare av ku klux klan och en slavhandlare, och han är en horunge som inte förjänar att dela detta privilegium vi vanliga vettiga människor kallar luft

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...