Jump to content

samp stängs av närsomhelst/transfender!


Recommended Posts

Tjo alla här, första tråden men har kollat runt mycket innan så är inte helt ny :teehee:

Hursomhälst så hade jag gta och samp installerat på den här datorn och varje gång jag körde in i transfender så stängdes spelet av med texten "san andreas har stött på ett problem" eller liknande.

Jag frågade min polare (Illousion) om han hade några tips, han tyckte att jag skulle ominstallera det så jag avinstallerade det. Sen vart det problem, hittade inte mina gamla filer så jag kunde inte installera det igen :lol:

Så jag kopierade mappen som ligger i "program" från datorn jag har hos farsan (skilda föräldrar) det var bara ett problem där kunde jag åka in i transfender osv. MEN spelet stängdes av lite random.

Så jag kom till morsan idag, lycklig som få :D och smällde i min hembyggda usb disk (skryt :doh: ) och kopierade över mappen.

Allt gick bra och jag körde lite samp men sen så tänkte jag prova åka in i transfender och då stängdes det av. Jaha, kul tänkte jag och startade om det.

Och en stund senare så stängdes samp ner helt random!

Så jag undrar om någon av er har någon lösning på detta?

Tack på förhand hursomhelst, hare! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjo alla här, första tråden men har kollat runt mycket innan så är inte helt ny :D

Hursomhälst så hade jag gta och samp installerat på den här datorn och varje gång jag körde in i transfender så stängdes spelet av med texten "san andreas har stött på ett problem" eller liknande.

Jag frågade min polare (Illousion) om han hade några tips, han tyckte att jag skulle ominstallera det så jag avinstallerade det. Sen vart det problem, hittade inte mina gamla filer så jag kunde inte installera det igen :lol:

Så jag kopierade mappen som ligger i "program" från datorn jag har hos farsan (skilda föräldrar) det var bara ett problem där kunde jag åka in i transfender osv. MEN spelet stängdes av lite random.

Så jag kom till morsan idag, lycklig som få :teehee: och smällde i min hembyggda usb disk (skryt :doh: ) och kopierade över mappen.

Allt gick bra och jag körde lite samp men sen så tänkte jag prova åka in i transfender och då stängdes det av. Jaha, kul tänkte jag och startade om det.

Och en stund senare så stängdes samp ner helt random!

Så jag undrar om någon av er har någon lösning på detta?

Tack på förhand hursomhelst, hare! :D

Funkade det när vi körde på Chillpoint? För så vitt jag vet fungerar det på olika servrar. Ligger i scriptet antar jag. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...