Jump to content

Woozie uppdragen.


DeadZone
 Share

Recommended Posts

jo tjena, det är så här att jag fastnat på det där uppdraget när man ska fixa en keycard och en code av Millie..

ja har fått keycard och nycklar till hennes bil (?) men ingen kod.. och nu vill hon bara dra o dansa hela tiden. vet nån vad jag gjort fel? eller ska jag fortsätta träffa henne tills vi blir "fullt förälskade".

Tack på förhand!

Redigerad av DeadZone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo tjena, det är så här att jag fastnat på det där uppdraget när man ska fixa en keycard och en code av Millie..

ja har fått keycard och nycklar till hennes bil (?) men ingen kod.. och nu vill hon bara dra o dansa hela tiden. vet nån vad jag gjort fel? eller ska jag fortsätta träffa henne tills vi blir "fullt förälskade".

Tack på förhand!

Skjut henne....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du INTE bryr dig om att få 100% på spelet så kan du bara döda henne så ringer du Woozie och så går du typ in i hennes hus och tar keycard saken :ermm: Eller så fick man det direkt när man döda henne, kommer inte ihåg exakt...

Men gör bara så om du skiter i att få 100%

Annars får du dejta henne har jag för mig tills du har typ 50% med henne eller nåt sådant :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du INTE bryr dig om att få 100% på spelet så kan du bara döda henne så ringer du Woozie och så går du typ in i hennes hus och tar keycard saken :w000t: Eller så fick man det direkt när man döda henne, kommer inte ihåg exakt...

Men gör bara så om du skiter i att få 100%

Annars får du dejta henne har jag för mig tills du har typ 50% med henne eller nåt sådant :mf_doof:

Behöver inte ha 100% på alla flickvänner för att få 100% :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...