Jump to content

the big crash


svamp i skogen
 Share

Recommended Posts

när va det big crash egentligen? när allt raderades under en tid. jag har några till frågor, 1. kan man se bilderna någon skickar? det blir ju bara ett kryss. 2. hur gör man för att få en citat i sin singatur. en sån där där det står medlemmens namn och länk till tråden?

Redigerad av svamp i skogen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

när va det big crash egentligen? när allt raderades under en tid. jag har några till frågor, 1. kan man se bilderna någon skickar? det blir ju bara ett kryss. 2. hur gör man för att få en citat i sin singatur. en sån där där det står medlemmens namn och länk till tråden?

1) Big Crash var i slutet av 2005/början av 2006. Vet inte när det började men sidorna (GTAsajten, GTAsajtens Forum och GTAmods) var iaf uppe igen 6 januari 2006. Några dagar har jag för mig att det varade. All data från 28 november till 28 december raderades.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36250

2) Fattar jag inte :lol:

3) Du klickar på "reply" där inlägget finns, kopierar allt och klistrar in i fältet där du ändrar din signatur.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...