Jump to content

Hjääälp


RasmusN
 Share

Recommended Posts

Som description, jag hittar inget som man kan göra. Jag ligger på 50%, lite över det och det finns inga uppdrag. Flickvännen finns inte kvar, hjärtat finns där men när jag åker dit så finns hon inte :/ Jag har iofs den första tjejen där vid det första huset man köper. Vad har jag gjort för fel?? (Jag har för mig att jag råkade skjuta flickvännen en gång i tiden).. Saven laddar jag upp om det är någon som vill hjälpa mig >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen ett sidouppdrag... finns det nåtgra speciella ikoner på din radar?

Hmm, jaop, S (skoluppdrag), flickvänner men inget mer.. Jag kan ladda upp min lilla save om ni vill titta på det.. Jag blev lite tjurig när det inte kommit fram något nytt man kan göra. :/ det ee inte att man ska dejta flickorna nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan vara så att du måste klara bilskolan (brons på alla) för att du ska kunna köpa wang cars. Men har för mig att det ska gå att fortsätta med storyn i alla fall. Men det är kanske värt ett försök.

Om inte det hjälper försök att förklara lite bättre vad det sista storyuppdraget gick ut på, eller ladda upp din save.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan vara så att du måste klara bilskolan (brons på alla) för att du ska kunna köpa wang cars. Men har för mig att det ska gå att fortsätta med storyn i alla fall. Men det är kanske värt ett försök.

Om inte det hjälper försök att förklara lite bättre vad det sista storyuppdraget gick ut på, eller ladda upp din save.

amen å dirt bike Danger är ett Race man ska raca med motorcyklar så vinner man pengar men det finns ett tips för att vinna racen gör så här kör ett race med bilar sen slår du in flygfusket då flyger alla biilar iväg försök att hålla dig på banan då så vinner du enkelt jag gjorde så och jag vann ops funkar inte om man racar med motorcyklar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

amen å dirt bike Danger är ett Race man ska raca med motorcyklar så vinner man pengar men det finns ett tips för att vinna racen gör så här kör ett race med bilar sen slår du in flygfusket då flyger alla biilar iväg försök att hålla dig på banan då så vinner du enkelt jag gjorde så och jag vann ops funkar inte om man racar med motorcyklar

MAN SKA GE FAN I ATT FUSKA I STORYN! vi bryr oss inte dina dåliga fusk....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan vara så att du måste klara bilskolan (brons på alla) för att du ska kunna köpa wang cars. Men har för mig att det ska gå att fortsätta med storyn i alla fall. Men det är kanske värt ett försök.

Om inte det hjälper försök att förklara lite bättre vad det sista storyuppdraget gick ut på, eller ladda upp din save.

Har redan klarat bilskolan och mc-skolan (har jag för mig) men inte flygskolan. Jag har köpt wang cars. Men det är konstigt att jag redan har klarat 50 % och att det inte finns några uppdrag kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske är så att du måste klara flygskolan.
men då struntar jag i det, man får ju bara ett knäppt flygplan som inte kan flyga.. hade varit bättre med det vita mellanstora planet som är enklare att styra. Om ingen vill hjälpa mig med det!
amen å dirt bike Danger är ett Race man ska raca med motorcyklar så vinner man pengar men det finns ett tips för att vinna racen gör så här kör ett race med bilar sen slår du in flygfusket då flyger alla biilar iväg försök att hålla dig på banan då så vinner du enkelt jag gjorde så och jag vann ops funkar inte om man racar med motorcyklar
Alltså du, om man inte klarar ett race med vare sig bil, motorcykel eller båt så ska man ju defenitivt inte spela uppdragen alls. Jag kan erkänna att jag fuskar men inte för att klara min uppdrag!!!! Det är ju det roliga att man inte fuskar, att man kämpar sig igenom spelet! Testa spela GTA utan att fuska och så får du se hur kul det är!!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...