Jump to content

Ändra styrningen.


mankan
 Share

Recommended Posts

Hejsan (:

Jag har införskaffat mig Scarface The World is yours i väntan på gtaiv. Tycker spelet verkar riktigt roligt osv men har ett problem. Det är nämligen så att när jag kör bil, så vill jag helst styra med piltangenterna, men i spelet så är styrningen "aswd" tangetnerna och själva problemet är att jag inte kommer åt att ändra. Jag går ju självklart in i Options och trycker på "controlls" och ser mycket väl att det står vilka knappar man använder för att styra i ett fordon och utanför, men hur jag än bär mig åt så kommer jag inte åt att ändra knappar.

Någon som vet hur jag ska göra? Eller har det bara buggat totalt för mig! :doh: Hoppas verkligen någon vet!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan (:

Jag har införskaffat mig Scarface The World is yours i väntan på gtaiv. Tycker spelet verkar riktigt roligt osv men har ett problem. Det är nämligen så att när jag kör bil, så vill jag helst styra med piltangenterna, men i spelet så är styrningen "aswd" tangetnerna och själva problemet är att jag inte kommer åt att ändra. Jag går ju självklart in i Options och trycker på "controlls" och ser mycket väl att det står vilka knappar man använder för att styra i ett fordon och utanför, men hur jag än bär mig åt så kommer jag inte åt att ändra knappar.

Någon som vet hur jag ska göra? Eller har det bara buggat totalt för mig! :( Hoppas verkligen någon vet!!

Jag googlade lite snabbt, det går tydligen inte. :teehee:

Borde väl finnas/komma en fix till det, har du testat googlat på det? :confused:

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...