Jump to content

Problem Med ett Uppdrag


Recommended Posts

hej har kört ett bra tag nu och klarat många uppdrag och nu har jag försökt och försökt på ett uppdrag i öknen som ska göras åt woozie man ska köra ett stort plan till öknen och köra in i en damm? jag har klarat flygskola och har en fallskärm men när jag går in i planet byter han till något vapen iställe + när jag kommer till den markerande platsen på kartan för jag antar att han ska hoppa ur så ska planet köra in i dammen men vilken knapp trycker man på för att han ska hoppa, har testat var enda knapp men de händer inget, tacksam för svar, mvh conny

Redigerad av solidsnake85
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hej har kört ett bra tag nu och klarat mycke uppdrag och nu har jag försökt och försökt på ett uppdrag i öknen som ska göras åt woozie men ska köra ett stort plan till öknen och köra in i en damm? jag har klarat flygskola och har en fallskärm men när jag går in i planet byten han till något vapen iställe + när jag kommer till den markerande platsen på kartan för jag antar att han ska hoppa ur så ska planet köra in i dammen men vilken knapp trycker man på för att han ska hoppa, har testat var enda knapp men de händer inget, tacksam för svar, mvh conny

Asså, När du hoppar ut ur planet (Enter) så ska fallskärmen automatiskt väljas i "Vapen menyn". Och sen bara enter för att veckla ut skrämen.

EDIT: Konsoll??? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, När du hoppar ut ur planet (Enter) så ska fallskärmen automatiskt väljas i "Vapen menyn". Och sen bara enter för att veckla ut skrämen.

EDIT: Konsoll??? :lol:

okej har testat men de går inte endå ?? spelar på PC har både flygit lågt och högt men inget funkar, + att det finns bara en markering på kartan men inget på vattnet eller på berget som brukar va markerat rött eller vara en gul pil typ så man vet när man ska hoppa fast de kanske inte är nån sån markering på just detta uppdraget utanatt den bara finns på kartan

Redigerad av solidsnake85
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej har testat men de går inte endå ?? spelar på PC har både flygit lågt och högt men inget funkar, + att det finns bara en markering på kartan men inget på vattnet eller på berget som brukar va markerat rött eller vara en gul pil typ så man vet när man ska hoppa fast de kanske inte är nån sån markering på just detta uppdraget utanatt den bara finns på kartan

Pekar pilen uppåt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pekar pilen uppåt?

pilen (den gula) den spetsiga sidan pekar lite snett mot dammen den är ju trekantig och den spetsiga pekar snett mot dammen Fast när man vänder om så pekar de ju mot något annat håll eftersom de är en trekant :lol: men på andra uppdrag när man tex kommer i rätt höjd så brukar den treangel bli till en fyrkant men de blir de inte här heller?

Redigerad av solidsnake85
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

pilen (den gula) den spetsiga sidan pekar lite snett mot dammen den är ju trekantig och den spetsiga pekar snett mot dammen men på andra uppdrag när man tex kommer i rätt höjd så brukar den treangel bli till en fyrkant men de blir de inte här heller?

Hur menar du lite snett mot dammen. Pekar den neråt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

såhär ser de ut :S men eftersom bilden måste vara så liten så kanske man inte ser så bra ..

Ringen du ska flyga igenom är högt högt högt upp, kan vara svårt att komma upp i rätt höjd men pröva att flyga flyga bort en bit och sen vända tillbaka och försök se ringen :lol:
ååå tack de funka jag flög skit högt upp och där fanns de en ring som ja körde igenom och hoppa ut ur planet tack så mycke för hjälpen..
såhär ser de ut :S men eftersom bilden måste vara så liten så kanske man inte ser så bra ..ååå tack de funka jag flög skit högt upp och där fanns de en ring som ja körde igenom och hoppa ut ur planet tack så mycke för hjälpen..
men va var lixom syfter med hela plan hopp grejen? varför inte bara ta en båt ut ? för planet krascha ju i bergen??

gta.bmp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...