Jump to content

Konstiga pop-ups av alla de slag...


Chilli_13
 Share

Recommended Posts

Har fått ett problem, jag får upp konstiga pop-ups från massa olika företag och andra konstiga saker, Ginza, Deal or no deal, ja allt du kan tänka dig. Jag har inte upp Internetläsare och mitt virusprogram kan inte hitta nått. Vet inte vart eller hur jag fått tag i det men måste ha hjälp med att får bort det.

Vet inte hut mycket det ger men i början av dom flesta så står det nånting i stil med CiD eller nått sånt...

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått ett problem, jag får upp konstiga pop-ups från massa olika företag och andra konstiga saker, Ginza, Deal or no deal, ja allt du kan tänka dig. Jag har inte upp Internetläsare och mitt virusprogram kan inte hitta nått. Vet inte vart eller hur jag fått tag i det men måste ha hjälp med att får bort det.

Vet inte hut mycket det ger men i början av dom flesta så står det nånting i stil med CiD eller nått sånt...

Tack på förhand.

Samma grej händer med min vän, har tyvärr ingen lösning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta en skärmdump på pop-upsen så vi får se vad det handlar om, inte lätt o ge råd annars.

Kör Spybot Search&Destroy, AdAware eller andra liknande program och se vad de hittar.

BOT

Inte så lätt att ta på alla då de är många men det är allt möjligt, som sagt, Ginza, Jamba, Minst 5 olika poker sajter, Adultfinder och allt möjligt... ska prova dom du nämde, tack...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...