Jump to content

Mod?


GTAjonte
 Share

Recommended Posts

Någon här som vet om det finns nån slags mod eller inställning som tar bort de fula "linjerna" som syns på himlen när spelet övergår från dag till natt och tvärtom? Om ni förstår vad jag menar...

Kanske tycks som en petitess, men jag stör mig så mycket på det eftersom jag tycker det ser så fult ut hehe :(

Kan posta en bild på hur jag menar annars kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon här som vet om det finns nån slags mod eller inställning som tar bort de fula "linjerna" som syns på himlen när spelet övergår från dag till natt och tvärtom? Om ni förstår vad jag menar...

Kanske tycks som en petitess, men jag stör mig så mycket på det eftersom jag tycker det ser så fult ut hehe :(

Kan posta en bild på hur jag menar annars kanske?

Gör det... :teehee:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var väl det jag tänkte.. har letat i 100 år och har inte hittat nån så..

Jag tror nog inte att det har med mitt grafikkort att göra, har sett att andra har likadant i sina spel och dessutom fungerar alla andra spel bra.

Jag tror nog att det är så på ditt spel också bara att du inte har märkt det eftersom att du inte är lika petig och kräsen som jag :shifty:, men meddela gärna ändå.

Redigerad av GTAjonte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...