Jump to content

Rigged character


Andy
 Share

Recommended Posts

Som sagt, en kille har "riggat" en character till mig från ett av Rockstar games nyaste spel.. frågan är, vad ska jag ersätta för att kunna spela som den karaktären? Btw, det är "jimmy" från spelet Bully!

Här har ni download link:

www.speedyshare.com/362739116.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte du borde använda modden. Den var oerhört ful. Och sen kan du tänka dig Jimmy, den där snubben prata med CJ's ghettoröst. Kommer inte passa direkt. ANtar att dff och txd ska ersätta cj i gta3.img då du måste väll hitta cj txt och dff filerna och döpa dem lika dant, sedan ersätta dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe okej, tack VickeX.. joo så sant men vafan, rätt grymt =D

ska testa.. btw, vad heter filerna jag ska ersätta? :S

Det vet jag inte. Är osäker om dom ens är i gta3.img. Men den filen (och dem andra .imgfilerna) ska du öppna i IMGTool. Sen får du leta där. Jimmy.txd ch .d´ff tror jag ju inte cj's filer heter :( Sen är jag också osäker. Det är ju olika filer för varje plagg. Så är det där byggt på cjs kropp , isf hur fet - smal osv och vilka kläder har han på sig? Bara kallingarna? Eller någonting speciellt? Blir antagligen väldigt komplicerat att få det att fungera bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...