Jump to content

Animerade Wallpaps


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Hej!

Som tråd titeln lyder så letar jag efter animerade wallpaps, jag har sett ett par på jtube som har/haft såna..

Ett exempel på animerade wallpapers hittar ni här http://www.youtube.com/watch?v=AwHiS8vm2oo

Fast jag letar mer efter Animerade Wallpapers med olika spel, typ WoW, GW och såna spel..

Jag har sökt på google utan resultat efter just det jag söker efter.

Så tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Som tråd titeln lyder så letar jag efter animerade wallpaps, jag har sett ett par på jtube som har/haft såna..

Ett exempel på animerade wallpapers hittar ni här http://www.youtube.com/watch?v=AwHiS8vm2oo

Fast jag letar mer efter Animerade Wallpapers med olika spel, typ WoW, GW och såna spel..

Jag har sökt på google utan resultat efter just det jag söker efter.

Så tacksam för svar

Söker du nåt speciellt tema eller bara en animerad wallpaper?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gogglade lite på "animated Wallpapers" hälften av sidorna=virus.

Men så sökte jag på Download.com och fick upp några schyssta, Men knappt några gratis. Har bara do.c provat en gratis. Den hette "Dreamples Wallpaper", men allt den gjorde var att snurra valda bilder. Men den var rätt så avancerad när det gäller inställningar för prestanda och skit. Men jag har minnen från gammla tider då man hade .gif bilder som bakgrund.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har minnen från gammla tider då man hade .gif bilder som bakgrund.. :lol:

Usch ja!.. prestanda krävande! :P

Har ett program som slumpar fram en bakgrund då o då.. "Any Background" (creds till Zalcinowa)

Tror inte de finns nått bra alternativ till XP, det du kan göra dock är att använda t.ex. VLC player och välja att spela upp på skrivbordet.. då läggs filmen som bakgrund ;)

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch ja!.. prestanda krävande! :ermm:

Har ett program som slumpar fram en bakgrund då o då.. "Any Background" (creds till Zalcinowa)

Tror inte de finns nått bra alternativ till XP, det du kan göra dock är att använda t.ex. VLC player och välja att spela upp på skrivbordet.. då läggs filmen som bakgrund ;)

Seriöst??

Fan va grymt. Har några favvo filmer som skulle passa perfa :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch ja!.. prestanda krävande! :ermm:

Har ett program som slumpar fram en bakgrund då o då.. "Any Background" (creds till Zalcinowa)

Tror inte de finns nått bra alternativ till XP, det du kan göra dock är att använda t.ex. VLC player och välja att spela upp på skrivbordet.. då läggs filmen som bakgrund :lol:

KalleR skrev i dump/skrivbord tråden för ett bra tag sen hur man gjorde det.

Han hade själv en brasa i bakgrunden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...