Jump to content

Var kan jag hitta...


Jes
 Share

Recommended Posts

Hej. Jag undrar var man kan hitta förljande fordon:

Dune - Tack trädet!

Police Maverick - Hittad. Tack eminem33

News Chopper

S.W.A.T Tank

FBI Tank Tack trädet

Bus

Umm, Hoppas jag iaf får fram vart någon är. Eller hur man får dom.

Redigerad av Jes
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Jag undrar var man kan hitta förljande fordon:

Dune

Police Maverick

News Chopper

S.W.A.T Tank

FBI Tank

Umm, Hoppas jag iaf får fram vart någon är. Eller hur man får dom.

SWAT Tank kan man väll bara köra på sista uppdraget tror jag? och police Maverick finns på taket till polis huset på första ön

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SWAT Tank kan man väll bara köra på sista uppdraget tror jag? och police Maverick finns på taket till polis huset på första ön

Man tackar.

Jag har kört tanken på sista uppdraget. Men känns lite lustigt om där är den enda gången man får köra den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man tackar.

Jag har kört tanken på sista uppdraget. Men känns lite lustigt om där är den enda gången man får köra den.

Om du har sparat så att du kan köra sista uppdraget om och om igen, så gör det. Då du då kör SWAT tanken, så kör den till ett safehouse med garage och spara den där. Då har du den. Efter det är det att börja om med det sista uppdraget igen, och spara om igen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du har sparat så att du kan köra sista uppdraget om och om igen, så gör det. Då du då kör SWAT tanken, så kör den till ett safehouse med garage och spara den där. Då har du den. Efter det är det att börja om med det sista uppdraget igen, och spara om igen ^_^

Jaja. Men eftersom att man kan göra så, så borde man ju kunna hitta den eller få tag i den på annat vis också. Så tycker jag iaf.

Har dessutom hört att någon har sagt att man kan få tag på den efter sista uppdraget så jag tänkte inte på att göra så o.o

Lite Off-Topic men: Fan vad förvånad jag vart när det sprutade vatten ur kanonen, lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Annars kan du använda Carspawner så kan du spawna alla typer av fordon. Räknas inte som fusk i spelet. Du skriver bara in Car ID sen har du bilen eller det du vill spawna. p.s Swat tanken finns med och alla andra fordon du ville veta vars dom är.

Redigerad av GTA4LIFE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Annars kan du använda Carspawner så kan du spawna alla typer av fordon. Räknas inte som fusk i spelet. Du skriver bara in Car ID sen har du bilen eller det du vill spawna. p.s Swat tanken finns med och alla andra fordon du ville veta vars dom är.

Carspawner? Jo, jag har GTA till ps2..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yaaay, nu har jag min Dune =D . Kan man få något annat coolt fordon genom dirt ring, eller annan tävling?

Och jag la till ett annat fordon på min lista.. Bus. Jag har aldrig kört den. Nu menar jag inte den vanliga Coach utan den söligare och fulare Bus =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yaaay, nu har jag min Dune =D . Kan man få något annat coolt fordon genom dirt ring, eller annan tävling?

Och jag la till ett annat fordon på min lista.. Bus. Jag har aldrig kört den. Nu menar jag inte den vanliga Coach utan den söligare och fulare Bus =P

Bus:

Den kör omkring i East Beach, Los Santos på "motorvägen" (den dubbelfiliga vägen som finns där).

Det är då där som jag oftast hittar den. Har även sett den vid vissa tillfällen på motorvägen vid Los Santos International.

News Chopper:

Det finns på Las Venturas Airport ett ställe där man kan starta olika banor med flygfordon (inne vid banorna, på väggen till en hangar, direkt till höger efter grindarna). Väljer du en av dem så startar man med News Chopper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Bus:

Den kör omkring i East Beach, Los Santos på "motorvägen" (den dubbelfiliga vägen som finns där).

Det är då där som jag oftast hittar den. Har även sett den vid vissa tillfällen på motorvägen vid Los Santos International.

Är du 100% säker att du inte tänker på Coach? Den med svarta rutor och som det typ står Bikini Line eller Big O Tours på?

Redigerad av Jes
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...