Jump to content

Konstigt på mount chiliad!


Recommended Posts

a´hoj hoj!! Jag och min kompis Alle090 drog upp på mount chilliad och skulle drifta lite... Men då såg jag på början av trail banan (Mountain Bike Racet) att det åkte civila bilar där som om det var en vanlig väg :unsure:^_^ ... Jag filmade lite och om ni har lust så åk upp och kolla om ni också ser dom där bilarna... Alle090 gör det inte iallafall ;)

http://www.youtube.com/watch?v=olBF9KA-uNE

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta har hänt för mig en gång tidigare. Väldigt lustigt. Frågan är varför det är så, En bugg har jag väldigt svårt att tro att det kan vara. Då (så vitt jag vet) linjerna går som tågspår, och bilarna åker efter vägarna, slumpmässigt dock. Men man ser ju aldrig en bil köra omkring i skogen.

Så antagligen har rockstar gjort den där linjen också med vilje. Antagligen för att cyklisterna ska följa den vid racet? Och sedan är det kanske en bugg iaf som får bilar att komma dit och åka på linjen som om det vore vanligt att följa alla linjer som finns i spelet. Annars kanske spåret var tänkt att vara någonting annat från början, men jag tycker det förstnämnda låter mest troligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta har hänt för mig en gång tidigare. Väldigt lustigt. Frågan är varför det är så, En bugg har jag väldigt svårt att tro att det kan vara. Då (så vitt jag vet) linjerna går som tågspår, och bilarna åker efter vägarna, slumpmässigt dock. Men man ser ju aldrig en bil köra omkring i skogen.

Så antagligen har rockstar gjort den där linjen också med vilje. Antagligen för att cyklisterna ska följa den vid racet? Och sedan är det kanske en bugg iaf som får bilar att komma dit och åka på linjen som om det vore vanligt att följa alla linjer som finns i spelet. Annars kanske spåret var tänkt att vara någonting annat från början, men jag tycker det förstnämnda låter mest troligt.

Moddar du ditt Gta Sa?

Alltså vad som HELST???

För denna bugg borde finnas i Vehicle.ide filen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är osäker på om jag moddat den filen vid tidpunkten då det inträffade. Hade du moddat den, Jo-D?

Både jag och Joe smuts hade moddat då vid den tid punkten. Även vehicle.ide...

Men vi hade i praktiken samma MODS, men ändå såg olika...

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...