Jump to content

Inga uppdrag?


BroDD
 Share

Recommended Posts

Har kommit gjort 31% av spelet och jag har inga uppdragsgivare nu :blink:

Har fått det där huset som blir till Vercetti Estate där det kommer pengar utanför som man kan ta, och vid det huset är det ett V fast det finns ingen uppdragsmarkering där?

Ska det vara så? Eller är det fel på mitt spel eller nåt?

Det senaste uppdraget jag gjorde var det man fick av "You have big cojones-snubben" där man skulle spränga nån knarkfabrik eller vad det nu var, och efter det så har jag inga uppdragsikoner på kartan...

Är det nåt litet grejs jag kan ha missat? Vad skulle det vara isåfall?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kommit gjort 31% av spelet och jag har inga uppdragsgivare nu :unsure:

Har fått det där huset som blir till Vercetti Estate där det kommer pengar utanför som man kan ta, och vid det huset är det ett V fast det finns ingen uppdragsmarkering där?

Ska det vara så? Eller är det fel på mitt spel eller nåt?

Det senaste uppdraget jag gjorde var det man fick av "You have big cojones-snubben" där man skulle spränga nån knarkfabrik eller vad det nu var, och efter det så har jag inga uppdragsikoner på kartan...

Är det nåt litet grejs jag kan ha missat? Vad skulle det vara isåfall?

Vid Vercetti Estate ska det vara så som du säger.

När du gjort uppdraget där du spränger det där huset, så har du inga mer "riktiga" uppdrag kvar. Då är det bara att börja köpa alla företag och göra uppdragen för dem istället. Då du gjort det så kommer du småningom att klara ut storyn. :)

Följande företag så måste du göra uppdragen för att du ska klara ut storyn:

Boat Yard

Caufman Cabs

Filmstudion

Print Works

The Malibu Club

Och när du klarat ut Malibu Club så får du några uppdrag hos Phil Cassidy också.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa justja!! Tack som faaaan!!!

Hade helt glömt bort dom där företagen, var flera år sen jag sist spelade....

Måste jag klara alla uppdragen från alla företag för att få dom "riktiga" uppdragen?

EDIT: Klarat alla dom utom The Malibu Club... Den kostar ju 120000 eller nåt sånt ju, jag har typ 7000, hur skaffar jag så mycket pengar snabbt? :unsure:

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa justja!! Tack som faaaan!!!

Hade helt glömt bort dom där företagen, var flera år sen jag sist spelade....

Måste jag klara alla uppdragen från alla företag för att få dom "riktiga" uppdragen?

EDIT: Klarat alla dom utom The Malibu Club... Den kostar ju 120000 eller nåt sånt ju, jag har typ 7000, hur skaffar jag så mycket pengar snabbt? :)

Åk runt i stan och plocka upp pengar från de företag som du klarat av, plus ditt eget mansion på Starfish Island :wub:

Och när du klarat Malibu så får du som sagt några uppdrag av Phil Cassidy. Sen får du göra de sista uppdragen, tror jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...