Jump to content

Kommentera nya låten "Your Regretz"!


Shady_4_life
 Share

Bra eller Inte?  

34 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Varken bra eller dålig.

Och jag menar det. Tycker inte om hip-hop/rapish/whatever... tyckte det lät okej ändå, i alla fall för att tillhöra en genre jag inte gillar.

BTW, vad fan menas med att "beefa"? :wub:

Mucka med varandra. Eller ja typ.

P-C var före :'(

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon musik genre jag inte förstår mig på alls så är det denna. Så jag tänker inte kommentera just det, däremot tycker jag att det låter som att du är stressad när du "sjunger". Kvaliteten är ganska dålig också, skulle även gissa på att mikrofonen inte kostat så mycket?

Det är säkert bra om man lyssnar på sån musik men det är inget för mig så jag röstar varken bra eller dålig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Awwhh.. puppy luv! :)

Känner mig nästan frästad att lägga en diss, bara på kul. Eller inte.

Om jag ska vara ärlig så tycker jag att den här var sämre än den förra, jag vet inte varför men det känns bara så. Röstade på "Varken bra eller dålig".

haha, snälla gör det! så kan vi ha en Beef på skoj :unsure:

du/ni som tyckte denna va sämre kan va för att innehållet i texten inte va av samma allvar.. detta va ju inte precis någon superseriös låt ^_^

den andra texten va ju helt klart bättre,men den skrevs inte på ca 3 timmar heller..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Betydligt sämre än den andra låten.

Tycker faktiskt att det var sämre kvalite på den här låten än din förra, sen så hade du mer problem med andningen i den här också, sen så tyckte jag inte att texten var så speciellt bra heller. men fortsätt alltid kul och att höra :unsure:

Vote: Dålig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...