Jump to content

Konstig bild


T-Bone Mendez
 Share

Recommended Posts

Det är säkert nåt virus eftersom du skriver mycket nöje. Man kan inte lita på ligister som dig :D
Beffo Uploads policy är att inte godta filer med virus och likanden, kan därför försäkra dig om att det inte är ett virus. Däremot är det nog inte lika kul då du väl öppnar filen, en omstart av datorn bör för att bli av med "skojet".

Well, upp till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

T-Bone, använd den här patchen för att göra så att det aldrig kommer tillbaka. Mycket nöje!

http://ww2.beffo.se/upload/pic~/mqfs4b0KSlTu.rar

Efter Slewmes förklaring förstår jag att du ville min dator skulle stängas av, svin.

Beffo Uploads policy är att inte godta filer med virus och likanden, kan därför försäkra dig om att det inte är ett virus. Däremot är det nog inte lika kul då du väl öppnar filen, en omstart av datorn bör för att bli av med "skojet".

Well, upp till dig.

Tack för att du berättade, nu ska jag aldrig mer göra sånt som den onda killen tobbe säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laddade ner "patchen" och testade lite. Måste säga att det var ett bra försök att gömma alla filer utom genvägen till IE :blink:

Dessa filer var "dolda" när jag tittade:

enix.exe

evul.bat

FinalFantasy7.exe.bat

flashback.avi.bat

IEXPLORE.EXE

kungfu.exe.bat

null.vbs

omegahack.bat

porr.html

porr.txt

pr0n.vbs

TheMatrix.bat

twofasttwofurios.avi.bat

Bättre lycka nästa gång. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...