Jump to content

Köpa ny MP3


W@ll@
 Share

Recommended Posts

Ja, jag tänkte köpa en ny MP3 snart eftersom min ipod mini har pajat. Har funderat på en Ipod video 80gb. Är det ett bra val eller har nån något annat förslag. Kan även nämna att Ipod video 80gb kostar 2710kr där jag har tänkt köpa den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

köp en walkman i ställe...

Håller med, har själv en Walkman, 20 GB, man kan inte kolla på video på min men man kan det på dom nya.

Eneklt att lägga in musik är det också, kom ihåg när jag hade en IPOD hade problem med att lägga in musik, dels för att man måste göra om formatet till itunes, och det visste jag inte och det stod ingenstans.

Sen slipper man deras jävla EU-spärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, har själv en Walkman, 20 GB, man kan inte kolla på video på min men man kan det på dom nya.

Eneklt att lägga in musik är det också, kom ihåg när jag hade en IPOD hade problem med att lägga in musik, dels för att man måste göra om formatet till itunes, och det visste jag inte och det stod ingenstans.

Sen slipper man deras jävla EU-spärr.

Om man har MP3-filer till iPod så funkar det också.

EU-spärren kan man ta bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, har själv en Walkman, 20 GB, man kan inte kolla på video på min men man kan det på dom nya.

Eneklt att lägga in musik är det också, kom ihåg när jag hade en IPOD hade problem med att lägga in musik, dels för att man måste göra om formatet till itunes, och det visste jag inte och det stod ingenstans.

Sen slipper man deras jävla EU-spärr.

Är man inte efterbliven är det inga problem att föra över filer till iPod, vad fan är det för svårt med att dra och släppa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara bra om det finns en spärr.

Har aldrig högsta volym då jag använder min iPod, halva volymen och en bit uppåt, där är det lagomt.

Men alla tycker ju olika, vissa kanske vill förstöra hörseln, vad vet jag?

Du kan ha svårdrivna hörlurar också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en kompis som säljer en iPod Video 80 gig för 2200, med alla tillbehör (USB-kabel etc). Stockholmstrakten om du är intresserad.

Jag har själv en video fast 30 gig, väldigt bra. Använder den som en backup hårddisk och mp3 i ett. Händer att jag kollar på filmer, riktigt bra kvalité.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...