Jump to content

Antec Sonata II + Zalman 7700


DimpZ
 Share

Recommended Posts

Blir nog lite svårt, inte bara uppåt utan även baktill. Nedan är min Scythe Ninja Rev. B i ett Sonata II. Måtten för Scythe är 110*110*150 mm och Zalman 7700 är 136*136*67 mm.

Edit: På en annan bild jag hade såg det inte lika trångt ut, så jag vet inte riktigt. Den överst är den jag lade till vid ändringen av inlägget.

fZnIM1ikalJu.jpg

post-848-1176815162_thumb.jpg

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack!

Bakåt blir nog inget problem då det går ganska bra idag, men på den övre bilden ser du ju ut att vara någon centimeter ovanför moderkortet..

Kommer inte riktigt ihåg hur mycket jag behöver för mitt moderkort, men det står väl någonstans..

Skulle du kunna mäta lite snabbt avståndet mellan moderkortet och nätagget? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack!

Bakåt blir nog inget problem då det går ganska bra idag, men på den övre bilden ser du ju ut att vara någon centimeter ovanför moderkortet..

Kommer inte riktigt ihåg hur mycket jag behöver för mitt moderkort, men det står väl någonstans..

Skulle du kunna mäta lite snabbt avståndet mellan moderkortet och nätagget? :)

Tyvärr du, då måste datorn vara avstängd och jag måste vara jordad för det är så trångt med den höga kylaren så jag lär peta på kretskortet. Eller kanske inte, jag vet inte, men jag är jävligt trött just nu. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...