Jump to content

Konvertering av filer


darkjak
 Share

Recommended Posts

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(K¨¨ëbäB) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Hahaha, du är skön. :)

zamuelzzon, vilka trådar är dët du syftar på?

Tja, tråden han nämde till exempel. Eller varför inte cannabis-tråden.

Köp ett program om du vill få ut det bästa. Trials brukar vara ganska limiterade. Eller google.

Det stämmer, trials är inte så bra. På en trial så gick det jättebra för mig att konventera, fast eftersom det var trial så stog företagets logga i mitten på bilden under hela klippet. Och på en annan jag hade kunde man bara konventera första 90 sek. Och den du tipsade om igår funkade bara i 5 min. Det är synd att det ska kosta så mycket att köpa riktiga, har inte såna pengar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL! Sitter just nu och konverterar själv faktiskt.

Jag använder ett riktigt bra program som kostar pengar, men en lika bra trial finns. Du kan konvertera till de flesta format, t.ex. avi » wma eller mpeg » 3gp om du vill ha det på mobilen. Du kan till och med konvertera filmer till .mp3 som jag gör nu, så du t.ex. får RHCP:s Live at Slane Castle DVD i MP3-format.

Det heter ImTOO 3GP Video Converter, och finns och ladda ned gratis här. Rekommenderas.

EDIT: Jag kanske var otydlig. Jag användet trialen, och den fungerar superb. Har inte läst ett enda hjälp-avsnitt, fattade direkt. :wub:

EDIT2: Upptäckte nu att maxtiden på trial-versionen är 5 minuter. Satan! Blir till och köpa programmet då.

Ladda ner Azureus och sen Går du till *Host*

thep........ resten av sidan kan du nog själv

Redigerad av NipMedDip
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...