Jump to content

Varför ingen "Visa dina trådar-knapp"?


mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

Vissa andra forum har den här knappen, och jag må säga att den knappt går att klara sig utom om man är van vid den.

Det finns ju en "View New Posts", går det inte att fixa en "Visa dina trådar-knapp" (helst utan att klistrade trådar ska hamna högst)

Känns onödigt att behöva söka på sitt namn för att komma ihåg vilka topicar som man har skrivit i, samt kollat i redan.

Eller är jag blind(!)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att det ska vara så svårt.. skriv en post och gå in på din profil så hittar du allt under Topics? :lol:

Att det ska vara så svårt att läsa vad topicen handlar om.

Känns onödigt att behöva söka på sitt namn för att komma ihåg vilka topicar som man har skrivit i, samt kollat i redan.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är det dessa finurliga saker är till för. :lol::lol:

Har jag översikt över alla forumdelar när man gör så?

Vill jag se trådar som jag inte har skrivit i?

Vill jag slippa gå till sega search, skriva in mr_tobbe i user (och något jävla dampande system som ska försöka hitta namn som börjar på det som jag skriver in, om man skriver snabbt och trycker på search blir det ofta något annat namn markerat), ändra till 7 days för att slippa se dessa 50 år gamla topicar vara högst upp för att de är klistrade, även fast att de borde ligga på sida 10 om allt bara var i riktig tidskronologisk ordning...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...